Fru Monthan: Påsk mm

måndag 9 april 2012

Påsk mm

Hej! Det va länge sen...Sorry.. Har haft mycket att göra. Jasmine skada foten förra Måndagen så hon har varit hemma hela veckan. Då har man inte fått mycket gjort..

Vi har köpt ny bil med. En Saab 95 turbo kombi. Det blev för mycket att göra på Volvon tyvärr. Så det va inte lönt att lägga massa pengar på den mer. Men denna bil gillar jag med.

Sen har det varit påsk,men vi firar inte det. Barnen fick varsitt ägg med godis. Sen va mamma och jonny och Daniella här och åt.

Annars nu i helgen så har vi inte gjort något bara slappat.
Kan ju vara skönt det med. Men det är inget för oss :)



Läste idag om en misshandel här i flen. Helt sjukt! Jag vet ju vem det är som blev misshandlad och ungefär vilka det va med.. (som jag har hört) Det är så jävla fegt att gå flera på en person! Samt sparka på någon som redan ligger. Jag hoppas att dom som gjorde för rejält med stryk!! JÄVLA PACK!!! Invandrare och Ziggisar!! BLÄ!!!!

Ja jag hoppas att dom får sitt.

I morgon så börjar vardagen igen. Jasmine längtar till dagis.. Och jag ska plugga..
Har försökt hålla på nu i helgen med, men det är svårt.. Ska göra en broschyr på 16 sidor i Indesign.

Ville ju helst gå om denna kurs,men det gick inte. Men har inte så mycket kvar, men ack så svårt det är kvar :)

Jag och en vän vill öppna en webbshop med, jag hoppas det blir något med det. Jag har beställt hjem böcker som jag ska läsa och sen i Augusti så börjar jag läsa småföretagande A sen andra kurser efter den.. Men jag ska läsa mina andra ämnen samtidigt.. Men det ska bli bra.. Och även om det nu inte blir att man öppnar något så är det säkert bra att ha läst en massa ändå :)

Men nu ska jag fortsätta med min jävla broschyr

Hörs i veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar