Fru Monthan: torsdag

torsdag 12 april 2012

torsdag

Japp då var det redan torsdag!!
Är skit trött. Har bara sovit typ 3 timmar i natt för Viggo vaknade hela tiden! Börjar fan bli jobbigt nu! Vet inte vad det är för fel! Tror inte det är laktos för nu har vi provat en månad men ingen skillnad.. HMMM!!!

Annars så kollar jag upp massa om webbshop. Är väldigt inne på det som en bisyssla. Vill bli nån slags återförsäljare så jag inte behöver ha något lager här hemma utan det har tillverkarna.. Hoppas ni fattar jag menar :)
Men jag läser vidare o letar massa..
Annars så håller jag med skolan med. Har inte blivit så mycket denna vecka. Men jag håller på med min broschyr :) Börjar ta sig nu..

Nej nu ska jag åka till Katrineholm och äta paj :) ja jag vet vad ni tänker hahahaha

1 kommentar:

  1. Gumman du är fan jätteduktig!!!! Håller på dej!! syns idag på fika och lite snack:) kramiz

    SvaraRadera