Fru Monthan: prov

torsdag 19 april 2012

prov

Denna vecka har jag haft besök av min familj hela veckan.. Det har varit kul :)
Igår så var vi och betalade klart bilen.. Sen shoppade vi lite till nya familje medlemmen :) Ni får se bilder sen någon gång..
Jag tror att det kommer bli bra.

Idag så gjorde jag prov i samhällskunskap om massmedia. Det gick bra..
Sen hade jag ett data prov i Excel databas och det gick inte alls bra! Det va tredje gången jag gjorde det. Hm hoppas jag kommer fixa det på måndag.
Sen har det inte hänt så mycket mer denna vecka. Jo jag fick ett "hus" till min permobil.. Så nu har jag ett eget ställe och låsa in den....

Nu kollar jag gårdagens Big Brother.. Sen ska jag spela turnering i Fia med knuff på www.spigo.se
Sen blir det väl sängen..

Imorgon så ska vi hämta en grej i hälleforsnäs. Sen på Lördag så ska vi till busfabriken. Vi har lovat Jasmine det så då måste vi åka..Hon kommer ju ihåg att vi sa det med.
Men ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar