Fru Monthan: Helgen

söndag 15 april 2012

Helgen

Ja nu var den slut igen...
Har inte gjort så mycket. I fredags så tog vi det lugnt. Sen igår så var vi till Eskilstuna en sväng sen sov Jasmine hos farmor. Vi andra åkte hem till mamma en sväng..
Idag kom Therese och hennes karl över o fikade en snabbis, men hon va trött så hon sa inte så mycket. Sen så var vi hos svärmor och fikade, sen drog vi vidare till mamma och barnen fick vara ute och leka. Det gillade dom. Skrek när vi skulle hem!

Ja annars så har jag nyss skickat in min broschyr till skolan. Blev inte helt nöjd men men.
Sen hoppas jag att vi kanske drar på kryssning den 19 :e Maj.. Barnvakt är redan klart :) Svärmor ville dra på en kryssning..

I morgon så ska jag till skolan igen.. Suck
Fick brev från kommunen i fredags om att jag inte fick gå dom där kurserna inom företag som jag ville.. Tråkigt men sant.. Kommunen har inte råd!

Snart börjar Big brother!! Kollar varje dag, jag gillar det. Ja jag vet jag har inget liv... Hahahaha



Men ni få ta hand om er så hörs vi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar