Fru Monthan: Bakom stängda dörrar....

fredag 15 juni 2012

Bakom stängda dörrar....

Där sitter jag i ensam. Äter, mår dåligt äter.. Ond cirkel.. Vill inte.... Ibland vill man bara bort. Men hoppas det blir bättre snart..

Igår så hade jag avslutning på samhällskunskap och jag skulle redovisa mitt arbete om fotbojan. Det gick bra :)
Det va en annan tjej som redovisade sitt arbete om självmord.. Då kände jag hur alla känslor kom fram som jag kände dom dagarna när jag var ung, när jag ville dö. Försökte ju men misslyckades. Men jag satt där och lyssnade och kände klumpen i halsen men jag höll mig.

Jag klarade kursen i alla fall och det är ju fan skönt. Sen fick jag VG i datakursen och det var ju med bra.
Annars så väntar vi svar om vi får lägenheten i Malmköping. Jag hoppas i alla fall.
Ja jag vet att jag skrev en gång att vi hade valt att stanna i Flen, men jag känner mig som en fånge i mitt hem nu. Klarar knappt gå ut. Så vi hoppas på ett positivt svar.
På måndag så man äntligen pengar, då är det storhandling på schemat....

Håller ju på att komma igång att göra min affisch som jag ska göra på distans kursen. Svårt ju :( Men något ska jag ju komma på..

Idag så var vi på Daniellas skolavslutning i Malmköping. Det var jätte fint och hon va jätte fin med. Fan vad tiden går fort, hon börjar ju redan 4:an i höst. Snart börjar Jasmine och Viggo med i skolan känns det som...

Nu sitter jag här och har nyss kolla på en film. Och ätit chips.
Stoffe är ju på jobbet tyvärr, men idag kommer han hem tidigare i alla fall.

Hoppas på fint väder i helgen med så vi kanske kan åka med båten. Man kan ju göra något speciellt i helgen när man inte har pengar.
Men vi ska börja rensa vinden och det behövs ju... :)
Man vet ju aldrig vad det finns där.
Men nu ska jag starta Illustrator och se om jag kommer på något..

MEn ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar