Fru Monthan: Orken tar snart slut.

fredag 29 juni 2012

Orken tar snart slut.

Vi fick inte lägenheten :(
Svaret det han gav var att han hade kollat i protokollet från våran förra lägenhet och han sa att den va i dåligt skick när vi lämnade den!!
Helt sjukt för vi flytt städade den. Anlitade mamma till det. Och dom som flyttade in efter oss fick till och med flytta in innan vårat kontrakt hade gått ut. Dom sa att dom var jätte nöjda med hur vi lämnade den. Och jag tycker om det hade varit något fel eller om dom hade något att klaga på så kunde dom ha hört av sig. Och inte säga nu efter nästan 2 år!!!!!
Blir så trött på allt just nu... Jag har verkligen bett om denna lägenhet :(
Men kan ju inte göra något mer

Sen på detta så är våran hyresvärd vi har nu helt knäpp...
Fick hem papper om att om vi inte betalar en skuld på 11600 så blir vi vräkta. Och grejen är att han godkände att vi fick skjuta på hyran när försäkringskassan krånglade med våra pengar! han skrev betala när ni kan
Jag har bevis i min telefon.. Blir så trött på allt..
Och den jag hyr av nu har nu lägenhet på bottenvåningen, men vi får inte hyra där förrän skulden är betald. GRRRR
Så nu säljer vi typ allt vi kan sälja.
Så just nu känns allt jobbigt. Men vi ska klara det på något sätt. (hoppas jag) Annars blir vi hemlösa............................................

1 kommentar:

  1. Men gud vad jobbigt, tråkigt! :( Hoppas det löser sig för er, både med pengar och med boende.

    SvaraRadera