Fru Monthan: Once upon a time

måndag 29 oktober 2012

Once upon a time

Jag sitter just nu och kollar på serien Once upon a time.. Med en kopp te. Tropical fruit skit gott. Det är en bra serie tycker jag.
Älsklingen jobbar kväll, så man är själv hemma nu. :( Men nästa vecka så jobbar en vecka dag.
Jag och barnen åt blodpudding idag, Sen kollade vi på bollibompa i soffan. Sen la jag Viggo. Hoppas att han sover bra inatt, men det kan jag drömma om tyvärr. Annars idag så har det inte hänt så mycket. Var på matten i morse. Imorgon så ska jag tillbaka till skolan, känner att jag inte vill hoppa av just nu. Jag skulle bli galen och inte ha något att göra..
Annars så väntar jag på att få göra min gastric by pass. Ska till Stockholm den 5:e november på en till föreläsning. Sen hoppas jag att det går fort. Orkar inte ha så här ont. Allt blir lidande.
Men snart ska jag lägga mig är skit trött
 
   

1 kommentar:

  1. har du fått någon tid för en operation då...?

    SvaraRadera