Fru Monthan: Psykbryt?

tisdag 23 oktober 2012

Psykbryt?

Ja det kan man undra om jag har fått. Idag när jag va i skolan så satt läraren och prata om min sak jag hade lämnat in. Om att jag hade kopierat en text från nätet. Att det va fel osv.
Helt plötsligt så börjar jag gråta som en galning. Packade ihop mina saker och sa att nu slutar jag skolan. Hon sa att tänka på min framtid. Jag sa bara att jag har ingen framtid och jag kan inget. Sa att jag orkar inte ha ont 24-7 hela tiden.
sen gick jag. Och jag kunde inte sluta gråta.
Sen åkte jag hem. Älskling frågade vad det var och jag sa jag vet inte. Är trött. Viggo har vaknat 5 två dagar i rad nu. Det måste vara det som gjorde att detta hände.
Så jag har legat i soffan hela dagen.

Men nu känns det bättre. Vet inte riktigt vad som händer med skolan nu. Det märker vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar