Fru Monthan: Helgen mm

tisdag 29 maj 2012

Helgen mm

I lördags så var vi malmköping på marknad och barnens dag. Det var skoj men hann inte umgås med dom man ville :( Sen efter vi var klara där så hämtade vi svärmor och drog till Västerås och fixa flytväst till Jasmine. Sen kola vi runt på Ikea. Men blev inge speciellt där. Jasmine sov hemma hos farmor till söndagen. Då kom dom hit, jasmine hade med sig blommor till mig :)
Sen så tatuerade Stoffe hans mamma.
Sen körde vi hem henne och vi drog hem till Hanna och firade Jacob som fyllde 11år! Tiden går fort..
När vi kom hem därifrån som var det bara att natta barnen som skulle till dagis dagen efter..
Igår så sov vi lite längre så vi kom sent till dagis. Men det gjorde inte så mycket..
Jag hade ett prov i Excel databas som jag har gjort 4 gånger nu och klarar inte det!!! Blir fan arg.. Har ju bara några veckor på mig att klara hela kursen. Nytt försök på torsdag igen..

Idag så hade jag ett prov i samhällskunskap det gick rätt bra. Hoppas på G i alla fall. Sen fikade jag och älsklingen. Han fyller ju år idag. Ville ju kunna köpa något som han vill ha, men pengarna finns inte :( Vi ska ju lämna in bilen imorgon och se vad det är för fel. Det tar våra sista pengar :( Fuck!!!!

Idag har det inte varit någon kul dag. Stoffe har varit nere och sur hela dagen. Han är väl trött. Men jag tycker det är jätte jobbigt när det går ut över mig.. Det känns som att han inte vill vara med mig längre?? Är det så?? Nej det hoppas jag inte.. Jag älskar ju han det hoppas jag att han vet.. Vi skulle verkligen behöva göra något bara han och jag en helg. Bara vara med varandra. Men det är så svårt att få barnvakt till båda barnen med.. Men jag hoppas ju att det blir bra..Tror det blir bättre om vi får flytta med han trivs ju inte här.
Vi har ju bröllopsdag 14 juni då har vi varit gifta i 5 år! Tiden rusar fram :)
Men det känns som vi har varit ihop hela livet. Jag fick träffa många idioter innan jag hittade den rätta <3 Älskar dig Christopher!!!!

Nej nu ska jag försöka att få Jasmine i säng, så jag kan fixa med mitt projekt i grafisk kommunikation C. Det är fan inte lätt. Jag hoppas jag klarar det..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar