Fru Monthan: Mina rädslor...

fredag 25 maj 2012

Mina rädslor...

Jag brukar ofta tänka på vad jag är rädd för. Jag skriver inte i någon speciell ordning

1: Att mina barn ska dö

2: Att jag ska bli lämnad

3: Att jag ramlar hemma när jag är ensam med barnen och inte få hjälp.. Dom sitter och ropar -Mamma,Mamma men jag kan inte svara
4: Att någon i min familj ska dö

5: Tappa något barn när jag bär det.. Alltså rädd för att bära mina egna barn!

6: Att skada knät när jag ramla, ryser av bara tanken av hur ont det gör..

7: Att bli så tjock att jag inte kan gå alls..

8: Att bli helt rullstolsbunden pga mitt handikapp.. ( har fått höra att jag inte skulle kunna gå när jag var runt 15) Har trotsat 15 år extra hur länge till går det?

9: Att alla vänner försvinner (dom få jag har)

Det var dom jag kom på just nu. Har säkert glömt något



1 kommentar:

  1. Rädslor har vi nog alla, det är bara mäsnkligt. Sen vilka och hur de ser ut är ju individuellt. Vissa rädslor kan man säkert göra någonting åt, men rädslor som har med sina barn och sin familj att göra är nog svårare, är nog väldigt svårt när det handlar om människor man älskar! Samtidigt tänker jag att man ibland kan behöva sina rädslor...

    SvaraRadera