Fru Monthan: Hur dum är man?????

torsdag 31 maj 2012

Hur dum är man?????

Jag sitter nu och kollar på big brother när marcelo och annica.
Dom blev ju ihop i huset och förlovade sig. Han behandla henne som skit, han var otrogen i huset. Sitter och hånskrattar henne rakt i ansiktet!
Och hon bara förlåter honom gång på gång!!! Dom flesta på utsidan tycker hon är en stooooorrr idiot som är med honom.
Nu sitter hon och förbjuder honom att prata med den tjejen så han var otrogen med.
Visst det kanske jag med skulle ha gjort. Men jag skulle ALDRIG bli behandlad som skit!!!
Det är svårt för mig att förklara här hur dom är i huset. Men ni som har sett detta vet vad jag menar...

http://www.youtube.com/watch?v=kDKfgg3srmI


kolla länken och säg vad ni tycker..Är han otrogen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar