Fru Monthan: JAAAAA.......

torsdag 31 maj 2012

JAAAAA.......








Idag så klarade jag äntligen mitt data prov i Excel databas!! Det hjälpte att läraren läste upp frågorna. Så nästa prov är Powerpoint. Och det är nog inga problem. :) Får se om jag gör det i morgon eller om jag kör på måndag. Jag läser ju data körkortet.






Annars idag så har älsklingen tatuerat 2st av våra vänner :) Det blev jätte bra med tanke på att han inte har gjort på 2 år nästan..Alltid kul med främmande.

Våran bil var ju på verkstad igår och det va ju inte skoj kan jag ju säga... Turbon var trasig :( Och det skulle kosta 12500 och dom pengarna har vi inte.
Så vi fick köpa mammas Saab 9000..Jag hoppas att vi har tur med denna bil. Men det tror jag mamma har ju haft den.
Just nu sitter jag och kollar på Big Brother 27-7. Alla gamla deltagare är ju inne nu och festar.. Kvällen kan ju sluta hur som helst. Jag kan bara inte fatta att Annica inte ser hur Marcelo är! Han är ju inte redo för ett förhållande.. Och hon verkar vela bli trampad på.. Helt sjukt
Men kul och se.. Får väl se hur länge man orkar se. 
 Detta är dom 3 finalisterna  jag hoppas att Hanna J vinner (hon med blont hår) hon har varit sig själv hela tiden.



Undrar hur Hanna Widerstedt kommer uppföra sig idag då :)  Hon är ju så jävla mediakåt!! Man kan ju inte vara så som hon är eller?? Jag följer ju hennes och hennes "killes" blogg.
Båda är ju sjuka.. :) Men det är ju kul att läsa..

Jaja ikväll ska jag se en dokumentär på tv3 kl 20.
Svensk dokumentär från 2012. Säsong 6. Avsnitt 4. Alexander Bard tog upp kampen mot Twitter. Linda Thelenius mot Facebook. Att få sin identitet kapad på nätet skapar enorma motgångar för den drabbade. För Anders Karlsson kostade Facebook-profilen honom jobbet. Han fick epitetet sexrektorn i media och är nu, tre år senare, nästintill utblottad. I TV3 Dokumentär denna vecka tar Sanna Lundell upp näthatet.

Kan vara intressant..

Men ha en bra kväll















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar