Fru Monthan: Tatuera....

fredag 18 maj 2012

Tatuera....

Ja min älskling ska börja igen!! Ska fan bli kul. Har några han ska få göra på mig ;)
Jag hoppas vi köper det imorgon. Sen är det bara att komma:) HAn har redan några kunder som ska komma..

Annars idag så har vi varit i Katrineholm och storhandlat.. Sen fikade vi på Sultan..
När vi kom hem så fick vi fin besök av jessica och mogge...Sen gick jag och Zita med dom till bussen. Men innan bussen gick så tog vi en lite promenad. Sen när dom hade åkt hem så drog jag o hunden Lida rondan... Sen va hon trött :) Vi hämtade barnen på väg hem. Sen har mamma varit här en sväng.. Alltid lika skoj.
Nu är lasangen i ugnen... Älsklingen slutar vid åtta. Så han kommer inte hem så sent..
I morrn blir det en sväng till Oxelösund och fixa tatto grejor.. Sen om vi hinner blir det en sväng på loppis på heden i Malmköping.

Men ha en fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar