Fru Monthan: zzzz..

tisdag 15 maj 2012

zzzz..


Nu har jag varit ute med hunden en sista gång.. Tycker inte om att gå när barnen sover, men hon måste ju ut.. Men det har ju alltid gått bra i alla fall..
Mamma,lina och barnen var här förut.. Det är alltid kul med sällskap :)
Idag har det inte blivit mycket gjort. Varit helt slut i kroppen.. Plugga har jag fan ingen motivation till... Hoppas det kommer tillbaka. Imorgon så måste jag börja alltså... Jag vet inte varför jag har det så här nu.. Är det för man inte mår bra??

Nej jag vet inte, bara att det kommer gå över snart.. Vill inte känna mig som ett lik...



Jag vill ändra min blogg med, men jag fattar ju inget :) Några tips på sidor eller något????
vill ha denna bakgrund i min blogg hur gör jag??

Nej nu ska jag lägga mig och ZZZZZZZ.....
Hoppas bara att natten blir bättre än igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar