Fru Monthan: Måndag...

måndag 10 januari 2011

Måndag...

Japp idag börjar vardagen igen.. Jasmine har ingen dagmamma idag för alla har planeringsdag. -skolan oxå. Jasmine sov ju hos sin farmor igår till idag så hon kom hem nyss. Farmor skulle jobba. Så igår så kollade jag o älsklingen på harry potter och viggo såklart. sen gjorde han mat, potatisgratäng och fläskfilé. Sen spelade vi bingolotto, men vann inte ett skit. Viggo va jätte arg igår kväll oxå.. Men sen så somnade han. Jag satt i sängen och skrev klart blogginlägget igår. Det är kul att man ser att det är många som läser. Jag gillar att beröra folk. ♥
Älsklingen har börjat jobba idag med :( Så idag är jag själv med båda barnen.. hoppas bara jasmine inte blir allt för trotsig.
Sen kanske vi ska få åka till Flen o kolla på lägenheten...fan vad jobbigt det är när man inte har körkort!!!
Annrs ska jag försöka packa lite mer det är ju snart dags.. jag hoppas nästa helg.
jag mailade på flytthjälp härom dagen och han ville ha 3000 för att hjälpa. Man känner ju inga som vill hjälpa oss..så vad ska jag göra??? Vet inte om man har råd att slänga ut 3000 kr heller...

Men hör av mig sen igen..
My Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar