Fru Monthan: Allt möjligt

måndag 12 december 2011

Allt möjligt

Hej

Har börjat pynta lite här hemma.. Men tycker inte det bir mysigt.. Vill ha mer mys :)
Tog fram granen igår och skulle klä den, men då hade jag inga ljus!! Och det hade vi ju förra året.. Hmm vart är dom?? Så nu måste jag vänta tills jag ska köpa nya.. Men men sånt som händer..

I helgen så har det varit en hemma helg.. I lördags så gjorde vi tomtegröt och bjöd mamma och jonny.. Sen bakade vi pepparkakor och fixade pepparkaks huset..

Igår så baka älsklingen bullar.. mumms.. Sen gick vi Lida men det va inge kul för det var för kallt.. Brrr Viggo grät massa och jasmine gnällde...

Sen kom mamma,daniella och jonny och fika. Sen bjöd vi in oss på middag hos lina :)
Det var jätte gott.. vi var jätte många som åt. Hanna,oskar, jacob, angelica, millan,benjamin, daniella ,jasmine,viggo,mamma, jonny,lina, micke, jag,stoffe och hunden chicko... Det måste göras om... Vill ju umgås mera.. Men det blir ju inte så mycket.. synd.. Men hoppas dom inte hatar mig ändå...

Imorgon så ska barnen ha lucia på dagis.. Dom ska vara på dagis ombytta och klara 07.15!! Fan mitt i natten :) Man ska ha matsäck med sig...hmm
men det ska bli kul och se...

Ja nu jobbar stoffe dag denna vecka. Och jag är helt själv hemma. Det är väldigt ovant.. Jag är ju van att vara lite tyst för att han sover.. Men nu kan jag göra vad jag vill :)

Ska dra till skolan idag i alla fall och försöka mig på det nationella provet i matte..

Sen måste jag skriva en rapport i naturkunskap ska vara klart denna vecka.. Men ska ägna morgondagen till det..

Ja nu ska jag väl försöka fortsätta... Måste leta reda på nätet efter böcker som jag ska ha till vårterminen.. Någon som har dessa:



Vore tacksam!!

Men ha en bra dag alla ni där ute....
pöss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar